Αγαπητέ γονέα,
Σας ενημερώνουμε ότι εκδόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων η εγκύκλιος που αφορά στη φοίτηση των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2021 – 2022.
Φέτος δεδομένων των συνθηκών, της αναστολής λειτουργίας των σχολείων, και για την προστασία της δημόσιας υγείας η διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος και υποβολής της αίτησης έχει ως εξής :
Α) Αν ο γονέας έχει τη δυνατότητα και τις απαραίτητες δεξιότητες στη χρήση των Η/Υ : «Κατεβάζει» και συμπληρώνει τη σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (03_05_17aitisi). Την τυπώνει, την υπογράφει, τη σκανάρει και τη στέλνει στο e-mail του σχολείου.
Β) Αν ο γονέας ΔΕΝ έχει τη δυνατότητα ή τις απαραίτητες δεξιότητες στη χρήση των Η/Υ : Προσέρχεται στο σχολείο κατόπιν συνεννόησης. Και στις δυο περιπτώσεις, σύμφωνα με την εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ δεν απαιτείται η υποβολή δικαιολογητικών για τη φοίτηση στο ολοήμερο πρόγραμμα.
